Připomínka k článku "V posedním kole KP...!

13.04.2012 13:24

K článku "V posledním kole KP porazil Spartak Rošádu Prostějov"  zaslal připomínku

Martin Čechál k průběhu utkání , kterou uvádím doslova  v zaslaném znění :

Fakticky to bylo jinak:
Tým jsem poslal do vedení já (1-0), pak vyhrál Z. Nečesaný (2-0).
Poté následovala remíza J. Jemelky a následně prohra Fr. Štece (2,5:1,5).
Teprve poté (vítězná pro náš tým) remíza M. Vágnera a prohra J. Filouše (3-3).
Závěr reportáže už je v souladu se skutečností.

Zdraví MČ

Omlouvám se, pokud jsem tedy průběh utkání poněkud zkreslil. Partie končily

celkem rychle za sebou a v době, kdy jsem řešil ve své partii složitou situaci

před časovou kontrolou. Děkuji Martinovi za upřesnění a jsem rád, že někdo

moje ne moc zdařilé příspěvky čte. V poslední době  i web Spartaku z časových

důvodů poněkud zanedbávám.

JF

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.