Internetový bleskový turnaj Meteleskum Bleskum

18.11.2022 16:43

Dne 17.11.2022 se na internetu konal bleskový turnaj Meteleskum Bleskum.

Hrálo se on-line na herním serveru www.lichess.org . Turnaj se hrál tempem 3m+2sekundy na 13 kol švýcarským systémem.Celkem hrálo 230 hráčů s z celého světa.Mezi hráči byli IM,FM atd , průměr ELO  1920 , celkem bylo sehráno 1044 partií.

V turnaji zvítězil FM Dondukov z Ruska  12bodů/13 a získává 1000 Kč od sponzora turnaje RP šachy.

Turnaj bylo možné sledovat zde na youtube s komentářem GM Roberta Cveka.

https://www.youtube.com/watch?v=qBfDzZ5PgcU&t=29s

Ze Spartaku se turnaje zůčastnil Tomáš Klimecký , obsadil jsem velmi pěkné 112.místo ze 230 hráčů.

Dalo by se říci , že jsem byl skokanem turnaj s mým (ELO online  hodnocením v bleskovém šachu) jsem skončil nejvýše ve výsledkové listině.

Nahrál jsem 5,5 bodu /z 13 partií ( 5 výher , 1xremis , 7xprohra (2xkrát na čas v celkem dobrých pozicích)

Z hráčů okresu Přerov se turnaje zůčastníly také  Tomáš Gazda z Vinar 6 z 13 (88.místo) a Zdeněk Nedoma  z Tovačova  4body z 13 144.místo

Oba hráči se spolu utkaly v první kole.Vyhrál Tomáš ,pro Zděňka byl tento turnaj premiérový tak sbíral zkušenosti.

 

Já jsem se po výhře v prvím kole dostal do spárů švýcarského systému a dostával samé silné hráče (Polsko,Indie) , ale nakonec jsem zabojoval a v silné konkurenci je umístění v první polovině startovního pole dobré.

Velmi zajímavou partii jsem sehrál  s mým kamarádem z Prahy Tomášem, který hraje pod přezdívkou PIRAT77

lichess.org/Y2B2va2Y

PIRAT77-tomasklimecky  1/2  : 1/2

 

 

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.